Merhabalar lütfen bilgisi olan başından geçen biri yazabilirsin çok endişeliyim 🙁 14+4 gebeyim diyanetten dolayı perinatoloji takipçiyi ikili tarama testim 1.36 çıktı doktor down sendromu riski çok yüksek dedi amniyosentez önerdi ense kalınlığı normal çıkmıştı böyle riskli çıkıp sağlıkla doğan bebişler varmı lütfen cevaplarınız bekliyorum
