Kızlar 12+5de bir kız bir erkek dendi 15+4de bir kız bir erkek hatta pipisini gördüm dedi 17+4 de başka bi doktor ikisini de kıza benzettim detaylıda netleşir dedi sağdaki kesin kız bende üç çizgiyi gördüm ama soldaki belirsiz anlayanlar bi tahminde bulunabilir mi acaba 😀
