merveakkus Herkese merhaba, Biz bir haftalık olduk bile 🤗 ama size yaşadıklarımı ve deneyimlerimi anlatmak istedim. Normal doğum düşündüğüm için doğumun başlamasını bekledik bende her hamile gibi stresli ve korkuyordum gece biranda suyum geldi güya çok sakin olacaktım (kendimi hep öyle teselli ettiğim için😂) öyle olmadı apar topar hastaneye gittik muayene ettiler 2 cm açılma vardı aradan 6 saat geçti doktorum geldi muayene etti çocuk kanala girmemişti ve acılmam hala aynıydı sancım olmasına ragmen bana istersen suni sancı vereyim ama sezeryana alma olasılığım çok yüksek zorlu bir doğum olabilir karar senin dedi. Ben tabi şoka girdim en korktuğum şeydi sezeryan ağlamaya başladım sonra tabi eşimle konuştum karar verdik normal sancı cekip sonra sezeryana girme olasılıgındansa direk sezeryan olayım dedim. Spinal sezeryanı oldum. Ve hiçte korktuğum gibi olmadı diyorlarya normal doğumda sancı oan çekersin sezeryanda sonra bunu bikere unutun 😊 sezeryandan sonra hafif ağrılarım oldu öyle sancılı bir süreç geçirmedim. Size tavsiyem kimsenin kötü hikayelerini dinlemeyin herkesin doğumu aynı değil. Hayatımı kurtaran şeyler; *despand külot bez kesinlikle almalısınız. * gümüş gögüs ucu (emzirme sorunu yasıyorum gögüslerim sağıyorum emziriyorum hiç yara olmadı) krem kullanmama gerek kalmadı * gögüs ucu phlips(göğüs ucunuz yoksa mutlaka yanınızda bulundurun çok yardımcı olacak) *mümkün olduğunca kimseyi duymayın😊
Miray80 merveakkus çok geçmiş olsun Rabbim sağlık versin size de yavrunuza da 😘 okuyunca içim açıldı bir an çünkü bende sezaryen düşünüyorum nasipse ilk doğumum çok kötüydü 1 ay kalkamadım ayağa doğru düzgün normal doğum olmasına rağmen. Rabbim hepimize kolaylık versin☺️
xwoman merveakkus hayırlı olsun öncelikle :) ne güzel anlatmışsınız valla . sezeryanı öcü gibi gösteren o kadar kişi var ki burda . sezeryan başlığı açılınca direkt bitiyorlar konun içinde . vay şöyle öldüm bittim falan . bunu duymak iyi geldi :)
Gulperr merveakkus ayyy masallah bende cok heycanliyim 39+5 gunluk olduk kizim olacak spinal sezeryan düşünüyorum ama cok korkuyordum boyle guzel dogum hikayesi okumak iyi geliyor. Allah anali babali buyutmeyi nasip etsin cok sevindim. 😍
merveakkus xwoman bende o yazılardan etkilenen birisiyim. Ama hemcinslerimiz bize zarar verdiklerinin farkında değiller doğumum kötü geçseydi burada yazmam mümkün bile olmazdı. Ben o doğumların istisna olduğunu düşünüyorum. Allah güzel doğumlar nasip etsin 🤗
Miray80 merveakkus amin sağolun 😍 peki ya sonrasında çok ağrı sancınız filan oldu mu sütünüzün gelmesi çok sürdü mü?
merveakkus Miray80 ya acıkcası çok ağrım olmadı sadece gaz problemi oluyor ondada yürümek gerekiyor ben doğum yaptığım akşamı ayağa kalktım ki hemşireler kaldırıyor zaten hemen açılıyorsun🤗 sütüm dogumdan sonra geldi zaten ameliyathanede bebişle tentene temas yaptırıyorlar sütün gelebilmesi için tek sıkıntım göğüs ucum olmadığı için bayağı zorlandık 😊
Mervemehr Benim de 12 haftalık ama ultrasonda bir hafta ileri gözüküyor. Allah sağlıkla büyütmenizi nasip etsin👶🏻💜 ismini ne koydunuz?
merveakkus Mervemehr benimde 10 gün öndeydi ama doğuma yakın normal gelişimine döndü. Hatta doktorlar iri bebek olacak dedi ama öyle olmadı 😊 ismi yağız
Gulperr merveakkus aynen dikis mi ayildi yoksa bantlami yapisturuldi ben cok hassasim. Daha dogrusu acı eşigimin cok dusuk oldugunu soyledi doktorlar. O yuzde cok korkuyorum nasil bir agri oluyor yara yerinde anlatirmisiniz?
merveakkus Gulperr açıkcası hastaneden sonra biraz sızladı okadar. He tabi hareketlerin biraz kısıtlanıyor. Buarada mutlaka korse alın karnınızı topladığı için ağrınız azalıyor. Karnım biraz sarktığı için ameliyat yerime değiyordu korse taktım geçti
Gulperr merveakkus cok tesekkur ederim ha gi korse taktin ve bedeni nasil seciyorsun bende almak istiyorum ama hangi beden ve nasil bir korse almam gerek bilmiyorum. Aydinlatirsan cok sevinirim.