kubraaaatt Devlet hastanelerinde herhangi bir doğum belirtiniz yoksa yapmıyorlar nst bakılıyor düzenli sancı yoksa bana doğum yapacağım güne kadar bakmadılar neredeyse 41 haftanın acısı çıktı, Doğumdan korkma hayatım doğum en kolay kısmı 😂 kendini hazırla mental olarak şaka bir yana yeniden doğmuş gibi olacaksın