36 hafta da 19 kilo aldım.artık tartıya bakmıyorum kontrollerde bilmesem daha iyi😅ama yiyerek almadım çocuklarda öyle tombik değil ödem de olmadım anlamadım bu kilo nereme gitti yinede takmıyorum hiç çocuklar sağ selamet doğsunda sonrasında kilo benim elimde olan birşey çözümü var nasılsa.