Arkadaşlar merhaba bu analık izni 16 haftadan 24haftaya çıkmasından sonra gelen 8haftalik izin haklarımızdan faydalanabilmemiz için nasıl bı yol izlemememiz gerek bilen var mı ? Ne yaptınız nasıl bı yol izlediniz ben özel sektör de çalışıyordum 29 Mart’ta doğum yaptım şimdi o 8 haftadan faydalanabilmem için ne yapmam gerekiyor