Kızlar merhaba ben 31. Haftaya yeni girdım dun gece karnım sertleşti normaldede oluyodu ama bi iki dk sonra normale dönüyordun1 saat bekledım sonra acile gttım nts çektiler cok şükür bişey cıkmadı ama sertlik hala var neden öyle oluyo bilgisi olan varmı