kdramn Kizlar elektrikli besik almayi dusunuyorum ama ne marka nasil bisey alicam karar veremedim alip kullandiginiz marka model varsa yazabilirmisiniz siparis vericem
zey55 kdramn elele 3in1 otomatik beşik çok güzel kendinden müzik sistemide var otomatik sallanıyor anne yanı oluyor park beşik de oluyor araştırın bakın istersiniz fiyat olarak da gayet makul
yagiz_didem kdramn elektrıklı beşik kullanamamıştım ılk çocukta çok fazla elektrik faturası gelıyordı. Sımdı 2. Icın ana kucağını elktrıklı aldım bı yemek yaparken dıger çocukla ılgılenırken kullanırım dıye aldım
Gks_01 kdramn manuel olanlar daha kullanışlı hem taşınabilir hem uzun süre kullanabilirsiniz ben de merak ediyordum elektriklilerden ama sonra gereksiz buldum
zey55 kdramn henüz kullanmadık inşallah bebeğimin doğmasına az kaldı ama arkadaşım kullanıyordu onda görerek aldım 5 seviyeli sallanma ayarı var öyle aşırı hızlı sallanmıyo bebeği sarsmadan sallayacak derecede gayet yeterli gibi
kdramn zey55 anladim tesekkur ederim bende bi arastirayim kac ayliga kadar kullanilir acaba bi bilginiz varmi
zey55 kdramn arkadaşımın bebeği 8 aylık oldu hâlâ kullanıyor alt kısmında bir fermuar var onu açınca beşik aşağı doğru uzayıp derinleşiypr bence bebek sığdığı müddetçe yaşına girdikten sonra bile kullanılır
zey55 yagiz_didem benim aldığım beşiğin şarj edilebilir pil özelliği de var pille de çalışıyor priz şart değil