Allahneverdiysee bende selçuklu da çok kreş araştırdım iki yıl önce ekolojik kültür e kızım bir iki ay gitti ( çok hastalandığı için göndermedim) içlerinden en iyisi o ama o kadar fiyata değmez inanın benim için kriter sınıfta öğrenci sayısının az olması ama orada çok fazlaydı ve o fiyata ekstra bişey görmedim normal devlet okulundan biraz daha konforlu. Kendim de öğretmenim devlet okulunda bu arada kıyaslayabiliyorum. Bağımsız devlet anaokuluna yolladım bu yıl inanın ekolojikle aynı şeyler o kadar para vermeye değmiyor benim için çünkü ekstra bişey yok işte dil olsun piyano olsun. Selçukludaki diğer özel kreşleri demiyorum bile çok kötüydü sınıflar çocukları uyuttukları yer sınıftaki öğrenci sayısı.