Merryy canım geçmiş olsun ben de iki düşük yaptım Marmara eğitimde genetik testi yapıldı eşinle birlikte yaptırıyorsun kan testi yapıldı Zeynep kamilde rahim filmi çekildi kan testi sonucunda pıhtılaşma çıktı bende şimdi 3. gebeliğim kan sulandırıcı iğne vuruluyorum. testlerini mutlaka yaptır özelde çok pahalı testler. İnşallah 3. de sağlıklı bir gebeliğin olur 🙏🏻