Merryy canım geçmiş olsun benimde 3 ay önce bir kaybım vardı hemen pıhtılaşma testi yaptırdım bir kaç haftaya sonuç çıkacak ve rahim filmi çektirdim rahim filmini çift rahimlisin dedi diye doktor çektirdim ama şükür birşey çıkmadı daha yeni bıraktım korunmayı kız sana yazarken aradım şimdi hastaneyi çıkmış sonucum yarın gidip alıcam mutlaka pıhtılaşmayı yaptır benim tek düşük olduğu halde yaptım o yüzden korundum yoksa korunmazdım