iremm00 Kızım çok çok yaramaz hiperagtif, ztn bir çok kişi biliyor, havalarda güzel arabasına koymak istemiyorum, sadece uzak yerlerde kullanmak istiyorum arabasını, vs, siz ne düşünüyorsunuz peki 🥹
Birikii iremm00 ben çok mantıklı buluyorum bu aleti insanlar konuşur ama riske atmaktansa bunu kullanmak daha mantıklı. Kızınız kaç yaşında bilmiyorum ama kısa mesafe yaparak elinizi tutmasını sağlayabilirsiniz evde önce anlatarak eğer elimden tutmazsan eve tekrar hemen döneriz diyerek ama daha kalabalık yerlerde bunu kullanmak bence mantıklı bende düşünmüştüm bunu almayı ikizlerim için ama gerek kalmadı kısa mesafeler yaptım hergün anlatarak anladılar
Deleted33000 iremm00 güzele benziyor ama ben pek emin olamadım iyi olur mu olmaz mı benim ablam evin içinde bebeği küçükken emeklemeye başlayınca ayağından kanepeye bağlardı bebek sobaya yaklasmasin diye o aklıma geldi bu da dışarda mantıklı gibi duruyo
miracsevim iremm00 bunu bende kullandım oğlumda ama 2,5 yaşından sonra bu zor oluyor yelek şeklinde olanları var
iremm00 Birikii benim kızım ilk etapta tutuyor ancak biranda elimi bırakıp gidiyor, yada ben birşey yaparken hemen arabasından inip yola atlıyor, saniyelik bir yaraamz bir çocuk gercektne gören Allah yardımcın oksun der yani
iremm00 dgngr resimdekini alacağım cnm annem saçma dedi sadece offf bazen kendimi salak mıyım diye sorguluyorum 🤣
Deleted33000 iremm00 sana evde yap demedim ki 🤭🤭ablam öyle yapardı dedim dışarıda iyi olabilir dedim 😅