esintim Kızlar ankara büyük şehir belediyesi yeni dogan destek paketi veriyor mu bilğisi olan var mı bu konuda birde 3. Hamileliğim her ay para yatıyormyş sanırım hesaba ben bu parayı 3.bebek olarak mı alıcam yoksa bunlar ilk iki çocuğumu saymıyor mu
ebrudefnee esintim belediye hakkında bi bilgim yok ama Google ye yazıp bakabilirsiniz 3. Bebeğinizse 5 yaşına kadar her ay 5000 tl alacaksınız 3. Olarak sayılıyor yani
ebrudefnee esintim en son doğan bebek 2025 Ocak ayından sonra doğmuş olması lazım sadece öyle biliyorum burada bi çok kişi o şekilde alıyor