prensess2666 Haftadayız bugün sabah birikmiş çöpleri balkona koyduktan sonra karnımın üst kısmı ağrımaya başladı tek bir noktadan ve ara sıra gelen sızı şeklinde bi ağrı. Bebeğin hareketlerinde sorun yok normal her zaman ki gibi ama yinede akşam acile gidecem kas yırtılması mı artık bilmiyorum başına böyle bi sorun gelen var mı
prensess2666 D_erin1 dün misafir vardı atamadım birikmiş çöptü ekstra dolaptaki sulu yemekleri çorbaları felan bende döktüm derken 10 15 kg vardır