Kızlar zaman geldi geçti çok duygulandım. Bugün tam 37 haftalık oldum ve kontrolüm vardı. Öncelikle nst ye bağlandım sancım çıkmadı. Sonra doktorum çatı muayenesi yaptı. İlk defa alttan muayene oldum ve hiç acımadı. Sonra bebeğimi kontrol etti doktor. Ben doğum şekli için kararsızdım. Doktorum iri bir bebek olduğu için normal doğuma uygun olmadığını söyledi. O nedenle spinal sezeryana karar verdik. 25 Mayıs için günümüzü belirledik. Haftaya anestezi doktorumla da görüşeceğim. Yani son 10 günüm🫢Tüm duyguları bir arada yaşıyorum çok heyecanlıyım🥹 Bu sabah ezanında dua etmiştim, bebeğim ve benim için en hayırlısı nasılda öyle olsun diye🙏🏼 Demekki hayırlısı böyleymiş şükürler olsun💫❣️