asgul88 park yatağın neyi kullanışsızmış merak ettim, eeen kullanışlı yataklardan biri bence 😅 oğlum 4 yaşında şimdi ikinciye kullanacağım, üstelik aman aman bir marka da değildi. Sadece sallanabilir olması ve iki kademeli olması çok iyiydi (bilmiyorum her park yatak iki kademeli mi🤷🏼♀️) ilk zamanlar üstte yatırdım ayaklanınca altta yattı. İçinde oynayabiliyor zaman geçirebiliyor güvenlikli de