CemileAkkurt Benim3. Tarama testimde Tri 18 riski çıktı bunun için benden su alma istediler ben reddettim ve sonuç ney dedi bana doktor sma dahil hastalıklı çocuk doğurma riski vardır dedi bu detaylı doktoru dedi sizce o risk varmıdır
gamzeakarsu17 CemileAkkurt testler temiz çıksa bile hepimizin riskleri var korktuysanız yaptırın burda ne desek boş olur doktor değiliz anlamayız
allyslife CemileAkkurt 3lü tarama testi günveilir değil hep fazla risk öneriyor, amniyon sıvısı aldırmanızı da önermem.
sepselin Riskli çıktıysa risk olabilir. Biraz daha güvenilir olması için amniyosentez yaptırmayacaksanız fetal dna yaptırabilirsiniz
lokismommy CemileAkkurt birçok hastalığı ve kromozomsal anomalileri %99 doğruluk payı ile veren tarama testidir özel laboratuvarda yapılır sadece
CemileAkkurt lokismommy peki bu zararlı mıdır yani bebeğe bana bir zararı yoktur değil mi ben bunu yaptırmak için nereye gideceğim ne diyeceğim doktor da önermedi ama
lokismommy CemileAkkurt 1 tüp kan vereceksiniz başka bişey yok bu kadar nerde yaşıyorsunuz ona göre laboratuvar arayıp bilgi alabilirsiniz ben afyonda yaşıyorum İstanbulda olan laboratuvarı aradım özel hastanede kan verdim hastane gönderdi laboratuvara dna lab laboratuvarın adı 18 bin tlye yaptırdım bir sürü farklı laboratuvar var
Burcussuss Fetal dna yaptırmadım detaylıda bir sorun olsaydı ama su aldırmak yerine kesinlikle Fetal yaptırırdım kesin sonuç