orhismommmmmm evet bir iki yorumda görmüştüm Kırıkkale de olduğunu bende memnun oldum🌸 Ben Cemile hocaya gidiyorum ikinci gebeliğimde de onda devam ettim, o zamanlar neden gittim Tekin Kale’ye şimdi hangisine giderim diye düşünüyorum da tıpta yapılıyorsa herhalde oraya giderim 😅🙏🏼