merveboran Kızlar 20 haftalık hamileyim ferittinim çok düşük dahiliye doktoru yazdı ama bu demir hapında folik asit var ben ayrıca multivitamin kullanıyorum onda da folik asit var sorun olur mu folat değerim en son 18 di.
June6 merveboran benimkinde de var kadın doğum doktorum yazdı multivitamini de o vermişti zaten sorun olmuyo yani
melismersin merveboran 3. Aydan beri kullanıyorum bu ilacı aksattığım 1 veya 2 dir. Geçen hafta kan değerlerim baya iyi çıktı açıkcası ama haftada 2 3 gün pancar falanda tüketiyorum. İyi geliyormuş sanırsam. Gebelikten önce değerlerim çok kötüydü benimde.
Anneoluyorumm00 merveboran sorun olmaz canım onuda kullandım Multivitaminide kullandım sıkıntı olmuyor
merveboran June6 folik asitin de fazlası zarar diyorlar ama canım sen de bu demir hapını kullanıyorsun
June6 merveboran fazlası idrarla atılıyomuş zaten bu ikisinin birleşimindeki folik asit o değerlere erişmiyo 5 mg olan devletin verdiği folik asit çok yüksek değerde aynı demir ilacını kullanıyoruz sizinle multivitaminde ocean mummy kullanıyorum