ec691 Haftamda detaylıda bağırsağında parlama ve genişleme var takip edelim dediler benim doktorum tek bir bulguyla bir şey çıkmaz dedi 25. Haftada tekrar gittim genişleme küçülmemiş amniyosentez önerdiler bende araştırdım güvenilir bir doktorda aldırdım ön sonuçları geldi kromozomal herhangi bir bozukluk yok kistik fibrozis olduğunuda sanmıyorum çünkü hem eşimin hemde benim taşıyıcı olmam gerekiyormuş dün acilde tekrar gördüler genişlemeyi bir türlü düzelmiyor korkuyorum nedeni ne olabilir lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi