6 haftadayım yolun en başında ikinci hamileliğim sanki ilkindeki öektigim sıkıntılar bunda da oldak korkusu beni daraltıyor ne yapmam lazım kızlar bas dönmem zaten hep var bende şimdide daha fazla psıkolojik mi acaba ben mi kurgu yapıyorum canım çok sıkkın 🙏