Goknurunuz Ruhsuz amiin rabbim isteyen herkese versin ❤❤ yarın gittiğimde keseyi görebilir miyim sizce ?
Kelebekk29 Gözünüz aydın😊😊benim de 5.hafta 8115 çıktı ikiz olabilirler mi tecrübeli annelerimiz varsa yazarlarsa sevinirm
Ruhsuz Kelebekk29 cok tesekkur ederim cnm beta ya degıl ultrason da net bilgi verilir Allahım gönlüne göre versin ❣️ ❣️
Goknurunuz Teşekkür ederim kızlar rabbim herkese versin, hamişleredr kolay doğum nasip etsin allahıım❤
xwoman Ruhsuz Benimde 6+5 te tek bebek vardı 7+5 de ikisininde kalp atışını duyduk ve bende şok geçirmiş doktorun yanında ağlamıştım :))
Ruhsuz xwoman su an ne kadarlık cnm Allah bağışlasın benımde 8+2 de cagırdı durulur ikisi de İnsAllah 💞
xwoman Ruhsuz 26+1 iz şuanda büyüyoruz . ama sıkıntılı süreçler geçirdik biri daha küçüktü keseside kendiside . İyi kötü geldik bugünlere..