Dr a henüz soramadım gelin sohbet edelim.
Hamilelik öncesinde epilasyona gidiyordum zaten,hamile kalınca bir kere jilet yaptım,36.haftaya kadar geldik,şimdi jilet uıullanabilecek pozisyonum olmuyor,tüy dökücü zararlı olur mu?Ağdaya gitmek istemiyorum nedense içimden hiç gelmiyor,çok ağırlaştım belki ondan.