selinyalcinkaya27 Dün kontrolum vardı normalde 6+4 gün doktor 5+4 gün ile uyumlu olduğunu söyledi henüz bebeğimi göremedi dün akşam da kanamam oldu kahverengi yatışımı yaptılar yaşayan veya bilgisi olan var mı bebeğim ne zaman görünür kanama neden oluyor
umran11ayazgmailcom Geçen Benim de yoğun kanamam oldu eşimle kan uyuşmazlığım var iğne yaptılar progestan başladık geçmiş olsun
selinyalcinkaya27 umran11ayazgmailcom bizimde kan uyuşmazlığı var ondan mı oluyor acaba :( kaç haftalıksınız kaç haftada dinlediniz kalp atışını
umran11ayazgmailcom selinyalcinkaya27 9+1 im şuan bana hemen iğne yaptılar kanama durdurmak için iğne serum yaptılar kanama olduğu gece gittim duydum kalp atışını 🤲
selinyalcinkaya27 umran11ayazgmailcom benimde normalde 6+4 ama geç döllenme olmuş dedi 5+4 görünüyor ondan göremedi bebeğimi :( iki hafta sonra gel dedi bakalım
umran11ayazgmailcom selinyalcinkaya27 Allah izniyle olur öyle şeyler dert etmeyin Rabbim onları bize bağışlasın sağlıkla 🤲