Kızlar bugün 9. Günüm kontrolüm vardı doktor civanım sağolsun vajinal bakmadı ama baksa daha iyiydi rahmin iyi içeride bişey kalmamış dedi korun vs demedi sadece bide pıhtılaşmadan şüpheleniyor test kağıdını verdi 1 ay sonra yapalım dedi bende dedim ki bu 1 ay içerisinde tekrar gebelik oluşursa nasıl bir yol izleyeceğiz bana kaldırdı dedi ki 1 ay içerisinde gebelik oluşmaz eşimde bana diyor sen doktora soru soramıyorsun o nasıl soru doktor değişelim ya ne alaka gayet normal sormamış mıyım burada da adet göremeden kürtajın peşine hemen hamile olan arkadaşlar var ben işimi sağlama almak için sordum iğne vs verir mi diye