Seymanursrtp Canım beni de öyle korkuttular. Ama hiiiç korkulacak gibi değil. Yeter ki aşı esnasında kendini sıkma. Rahat ol hiç hissetmiyorsun bile. Ve sonrasında da benim çok çok hafif ağrım oldu. O da üstüne yatınca. Ama rahatsız edecek kadar değil.