buketdeniz19 nilayasaf Firmaya göre değişiyor canım ben nevagende yaptırmıştım doktorum oranın broşürünü vermişti 10 iş gününde çıkmıştı sonuç
dalyaluna35 Firmadan firmaya degisir canım kimisinin 10 is gününde cikiyor kimisinin daha uzun surede, benim 6. Is gününde çıkmıştı
Aysekaram ozemay Aaa ne kadar pahalı benim doktorum 6 bin tl dedi üniversite hastanesinde ama acaba bakılan başka tetkillerdemi var daha kapsamlı oluncamı artıyor
ozemay Aysekaram paket olarak değişiyor üst paketi 30 küsürdü diye biliyorum daha geniş kapsamlı bakılıyor bu Amerika’ya giden bir test markası Türkiye’de de yapan yerler varmış ama güvenirliği hakkında bilgim pek yok açıkçası
nilayasaf Hafta sonunu saymıyorlar 7 iş gününde çıktı benim de Teşekkürler kızlar sonucum çıktı şükür temiz , bekleyen herkese Allah nasip etsin hayırlı haberler ben de 20.000 TL’ye yaptırdım
nilayasaf dilaraky gittiğim doktorun çalıştığı laboratuvar merkezi di ikili test zamanı geçmişti üçü test yaptırdım onda da yüksek çıkınca hiç araştırmadan hemen doktorun dediği yerde yaptırdım
ozemay nilayasaf çıktı çok şükür temiz Rabbim tüm bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah ❤️💐