Özel hastanede doğum ile devlet hastanesinde doğum arasında gerçekten büyük bir fark var mı? Eşim özel hastaneyi tercih ediyor çünkü devlet hastanesinde bana kötü davranılacağından endişe ediyor. Ama açıkçası en az 50.000 TL’yi bir hastaneye vermek bana mantıklı gelmiyor. Bu parayı bebeğimiz için ya da daha keyifli şeyler, mesela bir seyahat için kullanabiliriz.
Şunu da söylemem lazım, ben Türk değilim ve buraya geldiğimden beri hiç hastaneye gitme ihtiyacım olmadı. Sadece hamile olduğum için şimdi düzenli kontrollerimi devlet hastanesinde yaptırıyorum ve şu ana kadar gayet iyi bir deneyimim oldu.