merhaba 24+2 haftalık hamileyim 23+2’de şiddetli bir karın ağrısı ve bel ağrısı başladı. Doğuruyorum sandım. Acile gittim bebek iyi siz ishal ya da kabız olabilir misiniz deyip ilaç yazıp gönderdiler. Yazdıkları ilaçları kullanmadım. 2 gün sonra ishal oldum. Bel ağrısı da karın ağrısı da hafifledi ama Daha hala ishalim. Ge oral kullandım rawflor kullandım. 1 haftadır pirinç lapası, muz haşlanmış patates yemekten tükendim. Daha da geçmedi ishalim ne yapacağım bilmiyorum 2 kilo vermişim. Ha bir de gaz var. Çıkarttığım sürece sorun yok çıkaramayınca o da sancı yapıyor çok yoruldum ne yapacağım bilmiyorum