nazar12 Gebelikte ballı süt bebeğe kilo aldırır diye duydum tecrübeli olan varmı doğrumu sizce ve kaç haftalık olunca içilmeli
annemood Öyle miymiş ben bir kaç defa içtim ama sütü sade içmekten hoşlanmadığım içindi bazen kakao da koyuyorum eğer öyleyse benim açımdan iyi olur 😂
can_esma Merhaba prizin ilaç kullanan oldu mu kızlar 6. Hafta da başladım 12 ye kadar kullanmam lazım mide bulantıları devam ediyor çünkü doktorum tok karna demişti ama internetten baktığımda aç karna daha etkili diyor kullanan varsa nasıl etkisini gördü ?
TugceMomyy can_esma ben kullandım sabahları özellikle çok bulantım oluyordu doktorum gece yatmadan iç demişti öyle yaptım diğer gün sabahları rahatlatıyordu tokken içiyordum ben
TugceMomyy nazar12 evet gördüm özellikle sabahları çok bulantım oluyordu rahatlatmıştı bana iyi geldi yarısını kullandım nerdeyse sonra bulantılarım azaldı bıraktım