Kızlar 7+5 olduk sabahları öğürmekten içim çıkıyor resmen ağlatıyor, istifra yok sadece öğürme ve gün içinde halsizlık sürekli uyuyorm halim yok bu durum ne zaman gecıyo yaşayan var mı. Pazartesi randevum var gün sayıyorum gerçekten bulantı ilacı isticem hocadan