ilaydaa11  Kızlar ovitrelle sonrası 12. Gün var mı sizce
ballim_dunya ilaydaa11 hala iğnenin etkisi olabilir de bazılarında 14. Güne kadar etkisi olabilirmiş 14. Gün kan versen saha iyi
busrax_ ilaydaa11 ayy evet ben çizgi görüyorum inşallah gerçek pozitiftir. bende cumartesi ovitrelle vuruldum inşallah bende böyle çizgi görürüm
myangelson ilaydaa11 olur tabi ama 14. Gün vermek daha iyi olur bence. Bir de iğne gününü sayarak mi 12. Gün saymadan mi ?
myangelson ilaydaa11 tamam 12. Gün bugün. Normalde 14. Günü test günü oluyor. O gün test yapılmasını pozitif görülürse kan verilmesini söylüyor doktorlar o yüzden 14. Gün verin dedim bende
Cansin_01 Canım acele etme geçen ay benim 13.gun gölgelik vardı 14.gun kayboldu. Bence testini 14.gun tekrarla eğer yine çizgi çıkarsa kana gidersin.. bu ay bende 5 Mayıs’ta vurdum catlamayi inşallah güzel habeler alırız ✨