tugceakplt Dün doktora gittim bebek görünmedi ultrasonda , tekrardan kan tahlili verdim şu anda değerim 5560.0 bu şekilde çıkmış normal mi sizce kaç haftalık hamileyim hiçbir şey anlamadım
posy tugceakplt evet normal ben de 5. Ve 6. Haftada gittim kese var ama bebek görünmüyordu çünki çok küçüktü karından baktı . Benimde 5. Hafta değerim 9500 lerdeydi . 6. Haftada kesenin gelişimine baktı içinde yolk sac vardı ama yine bebek görünümü yoktu sadece karından baktı ve kalp atışı dinlemedi doktor bakmadı yani sonra 8. Haftada hem bebek gözüktü hem de kalp atışını dinledik.
Busee3838 tugceakplt canım üstten mi baktı. Bazen o haftalarda alttan görünüyor değerin gayet güzel bence beklemekte fazyda var
temmuzonbir tugceakplt Henüz erken Olanilir canım haftaya tekrar git istersen geç döllenme oluyor bebek biraz daha geç görülebiliyor hiç bir sorun yoktur Allah’ın izniyle canını sıkma sen 💐
aslhannnn Tamam 5+1 im son regliye göre az önce doktordan geldim bizimde görünmedi doktorumuz normal bir durum görünmemesi daha erken dedi paniklenecek birsey yok dedi
tugceakplt aslhannnn Ay. Allah yardımcımız olsun çok heycan korku karışık duygularla sabırla bekliyoruz