Canım hayırlı olsun 🌸
İsimlerin hepsi de çok hoş ama anlamlarına ve neyi çağrıştırdığına dikkat et👌
Hatta iki isimlerde hangisi önceyse o ismin anlamını daha çok yaşıyor genelde çocuk aklında bulunsun 🤗
Misal Emir ismi çocukta biraz hiyerarşik duygu oluşturabilir, emir vermeyi seven emir kipini sık kullanan biri olabilir bu biraz zorlar
Sakin ve yumuşak huylu olması için ismi ona göre seçmek lazım🤗 Ben sırf bu sebeple kızıma Nazlı ismini koymaktan vazgeçtim 🙈ilki nazlanıyo bunu da Nazlı yapsrsak yanarız dedim eşime😂