zelih8a8wa anne sütü alan bebek kabız olmaz. anne sütü kolay ve hızlı sindirilir. bağırsaklar daha yeni gelişiyor annesi.. o yüzden biraz zorlanıyorlar. e tabi gazda oluyorya. kendileri ıkına ıkına gazı ittiriyorlar ve sonunda çıkarıyorlar. normal bir süreç yani. büyüdükçe daha da kolaylaşacak🙏 senin ne yediğinle içtiğinle kabızlığın alakası yok, mantıksız bi kere. hadi mama alsa neyse diyeceğim.