gizemli00 valla ben son saniye hareket edemem ve yetişmez paniğiyle, çocuk odası olacak odadaki dolabın içini boşaltabilmek için diğer odaya dolap yaptırdım, ama henüz daha yaptırdığım dolaba %100 yerleşemedim ama %90 yerleştim, bir yandan odayı boşaltmaya çalışıyoruz ama boşaltmak için ordaki masayı nasıl satıcaz yada kime vericez onu düşünüyoruz, böyle uğraşlar var ama olsun güzel uğraşlar 🥰 Haziran’ın ilk haftası da mobilya ve duvar kağıdı bakıcaz 💕🙏🏼 zaten üretimi 1 ay sürüyormuş