meri_ glcnylmzz Dpo 9 daha 19 Mayıs regli günüm adete 5 gün var çok erken o yüzden inanamıyorum hala 😃
meri_ glcnylmzz yarın da bir test yapayım da belki kan veririm ☺️ siz hamile misiniz gebelik mi planlıyorsunuz
glcnylmzz meri_ gebelik planlıyorum geçen ay kimyasal gebelik yaşadım kan vermek sıktı bu ay olursa hayırlısıyla regl gecikmesini bekleyip vereceğim 😊
bennanneyim Benim de çok silikti. Beta değerim 76 çıktı. Değer düşük diye silik çıkıyor. Zaten yükseliyor sonradan rengi daha da koyulaşıyor
mrssanne bennanneyim merhabalar benim profilimde testim var bakar mısınız, hangi testi yaptığınızda 76ydı değeriniz, bu koyulukta benim kaçtır acaba