Kızlar merhaba geçen cumartesi gittigmde besin kesesinin büyük bebeğin küçük olduğunu söyledi doktorum ya haftasını yanlış hesapladın yada sağlıksız bi gelişim sergiliyor dedi herhangi bi kanama yok şükür progestan ve coraspin verdi cuma tekrar gel dedi . İçimi ferahlatabilecek misinz ??