gogebakk sanırım her hastanede farklı oluyor ben doktoruma rutin kontrole gitmiştim kadın doğum sekreterliğine git ikili ve ayrtınılı test randevusu verecekler sana dedi sekreterliğe gittim randevu verdiler. Dün yaptırdım ikiliyi perinatoloji bölümü ultrasonla baktı sonra bir tüp kan verdimsonucu bir hafta sonra çıkacak dediler.
İlk hamileliğimde başka bir hastaneye gidiyordum doktorum kendisi ultrasondan bakmıştı sonucum hemen çıkmıştı.