Merhaba kızlar burda serklajlı birçok arkadaşımızla hep konuştuk şimdiye kadar , hep endişeli günlerle geçti bu günleri görebilmeyi öyle bekledim ki umudum da çok azdı açıkçası 🥹 26 haftalık bir serklajlı erken doğumum vardı , ilk doğumum bana büyük travmaydı 46 gün oğlumu yoğun bakımda beklemiştim .. bu gebeliğimde de önlem amaçlı 14. Haftada serklaj atıldı , çok şükür sürecim güzel ilerledi , enfeksiyon fazla olmadı, kısalma olmadı , açılma olmadı , kasılmalarım erken haftalardan beri fazlaydı ama ilaçlarımla ve sıkı doktor takibiyle buralara kadar geldik , darısı diğer serklajlı gebelerin başına inşallah hepiniz 34 ve sonrasını görün ♥️♥️