snmcftc 14 haftalık olduk ve ne canım birşey yemek istiyor ne birşey çekiyor. Zaten çok yemek seçen bir insanım var mı benim gibi olan nasıl çözeceğiz bu sorunu
buketdeniz19 snmcftc ilerleyen zamanlar iştahın açılıyor merak etme istemesen de yiyorsun canım bende ilk zamanlar öyleydim şuan 25+4 iştahım çok açık sürekli acıkıyorum
Deleted33000 snmcftc çerez türü yiyebiliyormusin badem fındık fıstık gibi muz ve bunlar güzel kilo aldırıyor besliyor belki iştahınız da açılır vitamin kullaniyormusuniz
snmcftc buketdeniz19 inşallah açılır bakalım artık bebiş benden beslenmeye de başlamış sanırım psikolojim şey oldu 🤣
snmcftc Deleted33000 doktor gün aşırı iç dedi vitamini bir iki kez midemi kötü yaptı diye içmedim ama tekrar başlayacağım içmeye
anneoluyorm Ben de normalde iştahsız biriyim zamanla geçer iştahın olur dediler. Bence bünye ile ilgili 23 hafta oldu iştahım yok. Her şey kokuyor gibi 🫣