Merhaba ikiz anneleri tüp bebekle çift yumurta ikiz gebeyim bayrama 18 haftalık oluyorum inşallah 6-7 saatlik kendi aracımızla yolculuk düşünüyoruz doktorlar gidebilirsin 2 saatte 1 mola ile dedi fakat etrafımdaki insanlar korkutuyor gitme riske atma diye sizde durumlar nedir