Hanımlar merhaba,
Bu sorunu bir arkadaşım için soruyorum. Arkadaşımın 3 yaşında bir oğlu var. Arkadaşım meme kanseriyle mücadele ediyor. Ama yemek ile alakalı çok büyük sıkıntısı var. Oğlu 3 gün yemek yemese yemek istemez, yemek yedirmeye çalıştığında da reddediyor.
İlk başta söylediğinde ne kadar yemiyor olabilir ki dedim, oyunla vs yedirebiliriz dedim. Oyunla yediğini de öğürerek çıkarıyor. Gerçekten hiçbirşey yemiyor. Abartılacak derecede. Sevdiği bir yiyecek yok.
Olayı şöyle özetlyeyim.
Sabah kahvaltıda bizle belki yapar diye bizim eve aldım. Yemedi. Annesi patatesli yumurta yaptı verdi yemedi. Ne istiyorsun dedik makarna dedi. Makarna yaptık yemem dedi yemedi. Akşam oldu yemek veriyoruz yemedi. Sonra biraz zorla oyunla pilav yedirdim. 15 dk sonra öğürerek hepsini geri çıkardı.
Başına böyle birşey gelen var mı ? Hasta olduğu içinde annesi kafaya takıyor. Takma diyoruz gelişimi iyi sağlık sorunu yok diyoruz ama çok üzülüyor. 🤷🏼♀️Hasta olmasa bizde bu kdr üzülmezdik belki.
Kullandığınız vitamin vs var ise
veya taktikler
yorum yaparsanız sevinirim.