pelin5353 Selam kızlarrr Haftam tam bayram haftasına denk geliyor🥺 hocamda izine gidiyor döndügünde 40+3 olurum ilk gebeliğim icapcılar varmış tabi hastanede başka doktorlar ama ben fotoğrafcıma kadar ayarladım hoca var diye aklım karıştı aynı durumu yaşayan cok kişiyizdir sanırım neler yapacaksınızzzz