atik_ Merhaba kızlar 15-16 haftadan itibaran kanda insülin yüksek çıktı 1 haftalık diyetisyen takibinden sonrada yine yüksek çıktı dahiliyeye yönlendirdi doktor erken haftalarda yaşayan var mı bu durumu henüz şeker yüklemesi yapılmadı
GokAnne İlk gebeliğimde şeker çıktığı için 2.sinde şeker yükleme haftasını beklemeden diyete başlattı doktorum çok erken haftalardan beri diyet yapıyorum 37 hafta olucaz çok sıkıldım artık😂