ebrudefnee Söyle söylim bende kesinlikle isimle alakalı karakterlere dönüştüklerini düşünmüyorum. Aile çocuğunu nasıl yetiştirirse ona göre şekil alır. Yağız ismine çok yaramaz hareketli diyorlardı. Oğlumun bebekliğinden 4 yaşına kadar herşeyi kolaydıki anlamadım bile. Tuvalet eğitimi olsun. Hiç zorlanmadım. Şimdi 5 yaşında okul öncesine gidiyor. Gördükleri oluyor bazı istemediğim davranışlar sergiliyor. Bazı inatlıkları oluyor. Bide koç burcu asıl şimdi zorluyor beni 🫠