edra1945 Hayırlı sabahlar herkese güzel anne ve adayları tuvaletten sonra pembe renkli leke şeklinde peçeteye gelmesi Nisan mıdır kıvamlı sumuksu bir yapi görmedim sadece peçete de leke olarak gördüm 4.30 dan beri de düzensiz sancılarım gelip gidiyor
gizemrido benim de biraz once buyuk tuvaletten sonra jolemsi kivamda bir sey geldi pembe renkli, henuz daha doktora gitmedim ama gitmemize gerek var mi napcaz
vldnatsvn Nişandır canım Nişan gelince doktora gitmeye gerek görmüyor bazı uzmanlar sancınız varsa şu gelişi varsa öyle gidin isterseniz. Ama içiniz rahat etsin derseniz de gidin bi nst ye bağlanın