bsryq Dpo 12 belirtilerim var 1 hafta önce başlayan adet ağrısı, kasık batması, uyku hali vs çizgi var gibi ama çok silik sanki bakabilir misiniz
mutluuuannemmm bsryq canım regl günün bugün mü bende regl olmadım sabah testim böyleydi ama galiba bozuktu benimki komple pespembe oldu sonra tek çizgi belirdi
znnnr bsryq bazen bir günde bile değişebiliyor bide çıplak göz farklıdır herzsmsn bekle bir daha test yap
bsryq Beynim bana oyun oynuyor demek🥲 Normalde akışına bırakmıştım ama bu ay farklı olunca ümitlendim normalde regl sancım 2 gün önce filan başlar bu ay 1 hafta önceden başladı acaba yerleşme mi dedim
bsryq Aynen bekliycem bakalım hafta sonu regl olmazsam kan veririm chat gpt çizgi var dedi ama bakalım artık hayırlısı olsun
bsryq mutluuuannemmm mutluuuannemmm reglim yarın olması gerekiyor Resmi var mı sende canım ilk defa mı gebelik testi yaptın
mutluuuannemmm bsryq yok canım çekmedim hiç daha öncede yapmışlığım var 2 kere yalancı pozitif gördüm günüm şaşmaz normalde erken olurum geç olmam ama geçen ayda 2 gün gecikti bilmiyorum ya galiba geç yumurtladım geçen ay ama bu ay hala olmadımmmm ağrımda yok beyaz akıntımda var acaba geç mi yumurtladım o yüzden mi testtede çıkmadı
bsryq mutluuuannemmm geç yumurtlamış da olabilirsin canım iki gün sonra tekrarla istersen testi inşallah güzel haberler alırız bu ay🥲