sevvalinwonderland duyqq canım seni üzmek istemem ama bence bir şey yok bunda 😔 kaç gün geçti adetinden?
duyqq sevvalinwonderland canım 1 hafta geçti çok fazla göğsüm sızlıyor sadece böyle sinek ısırığı gibi onun dışında belirti yoktu normalde olmuyor hep negatif bugün aklıma geldi yapayım dedim demek ki yine aynı 🥹teşekkür ederim bu arada
duyqq ballim_dunya canım yok 1 hafta geçti diğer arkadaşlarda görememiş ben sürekli istediğim için var gibi geldi bana 🥹ama yokmuş neyse nasip artık 🌸
ballim_dunya duyqq inanki bende öyleydim sabah akşam test yapardım var gibi görürdüm kendimi ona inandırırdım