aysea1 öncelikle geçmiş olsun ama bu “kızlar acilll” başlığı atılacak bir konu değil. Daha acil durumda olan insanlar olabiliyor ve acil dendiğinde bildiğimiz bir durumsa yardımcı olalım diye direkt bakıyoruz ama bambaşka bir durum çıkıyor. Bugün bu forumda 2.kez yaşandı maalesef bir de cheesecake krizi vardı, bu sebeple bu duruma dikkat çekmek istiyorum. Acil bir durumda değilsiniz şükür ki. Enfeksiyon varsa tedavi olmanız gerekiyor, kendinizi kötü hissediyorsanız mutlaka acile gidin verilen ilacı doktorunuzla görüşerek kullanmaya başlayın. Evde pek bir şey yapmanızı öneremem şahsen, benim kullandığım bitkisel bir şey enfeksiyon için bana iyi gelir ama birinin kanaması olur benim önerdiğim şeye bağlar diye söylemeye çekinirim. Belki biraz karabiber ve zencefilli bal önerebilirim. Bitki çaylarını da doktorunuza danışmadan içmeyin bence. Geçmiş olsun tekrardan.